Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2006

Το καλύτερό του μάθημα

-Πώς σε λένε;
-Μιχάλη
-Πηγαίνεις σχολείο;Σε ποιά τάξη;
-Θα πάω Τετάρτη
-Ποιό μάθημα σ' αρέσει καλύτερα;
-Η Ιστορία
- Η Ελληνική Ιστορία;
-Ναι.Είμαι από τους καλύτερους στην Ιστορία στην τάξη μου.

Ο μπαμπάς του έβαζε τα κεραμίδια στην πέργολα της βεράντας μου και ο μικρός Μιχάλης(;) κουβέντιαζε σε άψογα για την ηλικία του Ελληνικά, μαζί μου.

Είναι ευτυχισμένος στο σχολείο του.Η δασκάλα του τον αγαπά.Μόνο τα κορίτσια...Του αρέσουν πολλές αλλά μάλλον δεν αρέσει σε καμμιά αυτός...
έτσι νομίζει.Αλλά κανένα αγόρι δεν τους αρέσει.Με όλα μαλώνουν...
-Δεν πειράζει βρε Μιχάλη όταν θα μεγαλώσεις θα σε κυνηγάνε.είσαι πολύ όμορφος.
-Στην Ιταλία ο θείος μου παντρεύτηκε με μια ξανθιά Ιταλίδα.Αυτός Αλβανός, αυτή Ιταλίδα....Η πιό όμορφη είναι η Δήμητρα.Ξανθιά.Και τρέχει πιό γρήγορα κι από τ΄αγόρια
-Μιχάλη η αγάπη δεν ξέρει Αλβανούς, Ιταλούς,Έλληνες.Όταν αγαπάς, αγαπάς.
Περίμενε να μεγαλώσετε...


Το χαμόγελό του έδειχνε ότι τον έπεισα.Εγώ πότε θα πεισθώ;
Κάναμε κι άλλες κουβέντες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: