Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006

Δεν έχω λόγια και τίτλο

Χριστέ μου!
Τι επιστολή κι αυτή!Πιό πολύ με λυπεί αν όντως την έχει γράψει ο 13χρονος παρά αν δεν την έχει γράψει...
Τι έκφραση ,τι λόγια μικρομέγαλου τι ύφος "αφ' υψηλού" τι ελιτισμός!
Μετά που άκουσα δε τη μητέρα στις εκπομπές που υποτίθεται
σνομπάρει και δεν θέλει να βλέπαι το παιδί της αλλά είχε παρει σβάρνα χθες το απόγευμα πείστηκα ότι το παιδάκι έχει μεγαλύτερο πρόβλημα από άλλους συνομήλικούς του φαινομενικά προβληματικούς.(Παρεπιπτόντως μάλλον αυτή τις βλέπει για να έχει πει όλους τους τίτλους και τις πρωταγωνίστριές τους στο μικρό).
Δεν μπαίνω στην ουσία του περιεχομένου του.Δεν είπε δα και τίποτε καινούριο.Η κάθε τηλεψυχολόγος κάθε απόγευμα -ιδιαίτερα τον τελευταίο χρονο με την υπόθεση Άλεξ- αυτά μας λέει.
Ο political correct τρόπος ζωής που υποστηρίζει το παιδάκι και που αναγκάζεται να ζει -από τις κουβέντες της μαμάς του αυτό προκύπτει -παραπέμπει σε παρθεναγωγείο των μέσων του περασμένου αιώνα.
Ελπίζω να είναι σικέ τελικά.
Λυπάμαι που πολλοί "επώνυμοι" που εκτιμούσα την είδαν τόσο επιφανειακά όσο δείχνουν οι δηλώσεις τους.
"Δεν βλέπω τηλεόραση.Πολλά απ' όσα μεταδίδονται η μητέρα μου λέει ότι είναι απαγορευμένα για την ηλικία μου".
Πολλά παιδί μου.Πράγματι.Και πολλά από όσα συμβαίνουν στην κοινωνία είναι απαγορευμένα για κοινωνίες ανθρώπων.
Η τέλεια αποστείρωση μήπως τελικά μας κάνει πιό ευάλωτους στα μικρόβια μακροπρόθεσμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: