Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

Bagels


Μ' αρέσει να μαγειρεύω.Από πολύ μικρή η μαγειρική έγινε μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες αν και άρχισε σαν το αναγκαστικό μου μερίδιο στις δουλειές του σπιτιού μιας και η μάνα μου ήταν μια σκληρά εργαζόμενη γυναίκα.
Κι αν έχω πετάξει κατά καιρούς κατασκευάσματα διάφορα, κι αν έχω μαζέψει συνταγές από περιοδικά και -τα τελευταία χρόνια- από sites.Μ' αρέσει να δοκιμάζω τετριμμένα και πρωτότυπα, φαγητά και γλυκά, παραδοσιακά και gourmet, δυτικά κι ανατολίτικα...


Το μειονέκτημά μου είναι ότι μπορεί για μιά ολόκληρη εβδομάδα να μη βγω καθόλου από την κουζίνα και να φτιάξω πιό πολλά πράγματα από ένα επαγγελματία, και μετά για ένα μήνα να βαριέμαι ακόμη και μια απλή ντοματοσαλάτα να κόψω.


Πιό πολύ από ο,τιδήποτε άλλο μ' αρέσει να φτιάχνω ζύμες.Δεν ξέρω γιατί. Η αίσθηση του ζυμαριού στα χέρια μου με κάνει να νοιώθω μια δύναμη ελέγχου...Είναι παράλογο;


Το τελευταίο ζυμένιο μου παρασκεύασμα ήταν κάτι πεντανόστιμα κουλουράκια εβραϊκής προέλευσης , τα bagels.Βρήκα τη συνταγή εδώ και τά έχω φτιάξει ήδη δύο φορές γιατί έγιναν ανάρπαστα.Mε γλυκειά αλλά κυρίως με αλμυρή συνοδεία ήταν θαυμάσια.Η συνταγή φαίνεται κοπιαστική -λόγω του βρασμού που προηγείται του ψησίματος στο φούρνο- αλλά το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τον λίγο παραπάνω κόπο που δεν είναι δα και πολύς.


Επόμενη δοκιμή μου λέω να είναι τα blinis και τα pretzels και ψάχνω sites με αυθεντικές τους συνταγές.Χάνομαι όμως στο πλήθος των αποτελεσμάτων που δίνει το google.

Βοήθεια!!!!!

3 σχόλια:

Aspa είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!
Κι εγώ κάπως έτσι λειτουργώ κι οι ζύμες με ενθουσιάζουν, αλλά βαριέμαι απίστευτα το ζύμωμα κι έτσι καταφέυγω στον αρτοπαρασκευαστή, όπου ανακατέυω διάφορα υλικά και πειραματίζομαι με πλείστες συνταγές για ψωμί τελευταίως!
Η χτεσινή μου ομορφιά είναι ενα ψωμάκι ροδένιο, με λιαστές ντομάτες και κοκκινοπίπερο!
Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου ...

Aspa είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ και μυρωδάτα και γευστικά και χαρούμενα και τρελλά κι αδέσποτα .....

mani είπε...

ΧΑΙΡΕΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ BAGEL