Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006

Δοκιμαστικό


Μπορώ να ποστάρω εικόνες;
Τα κατάφερα!
Φάτε μάτια ψάρια!!


Πάλι την έκανα την τρέλλα μου.Και διαπίστωσαν ότι με μπλοκάρουν όσα μ' αρέσουν.
Τεστ δυσανεξίας σου λέει...Θα τρως ό,τι δεν σε μπλοκάρει και θα γίνεις Κέιτ Μος στα κιλά.
Απαγορεύονται: κρεμμύδι, ντομάτα, αγγούρι, κολοκύθι,γάλα(αγελαδινό), γιαούρτι, εντάξει και μακαρόνια και ψωμί και μαγονέζα(!) και μερικά ακόμη πονηρά τρόφιμα που επιβουλεύονται τη σιλουέτα μου και μου "το παίζουν" υγιεινά.

Δηλαδή ρε φίλε θα τρώγω ομελλέτα με αυγά, και αρνάκι στο φούρνο με πατάτες -αυτό που λέμε λουκούμι- και θα αδυνατίζω;

Μήπως έχω καμμιά ψύχωση τελικά και τους πιστεύω όλους αυτούς τους - να τους πω κομπογιαννίτες , να τους πω τσαρλατάνους- νεοεπιστήμονες;
Γύρισα πέντε σουπερμάρκετ να βρώ γάλα κατσικίσιο και είχε εξαντληθεί.Ήταν ανάγκη να αποκαλυφθούν τώρα τα καρτέλ του αγελαδινού;

Ο δικός μου λέει να πάρουμε μια κατσικούλα και να πάω μαζί με την τρέλλα μου στα βουνά- εκεί θα αδυνατίσω!

Η μάνα μου λέει ότι θα αρχίσει να με δέρνει και μου ευχήθηκε να πάρω 10 κιλά για να μάθω λέει..
Κι εγώ απτόητη ακολουθώ για άλλη μια φορά οδηγίες που δεν μ' έχουν πείσει.

Ο καθένας τελικά έχει τις εμμονές του.Μόνο που οι δικές μου κοστίζουν λίγο παραπάνω...
Δεν είναι και λίγα τα 150 ευρώ για ένα παραμύθι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: